hero-image-3

Case

Telefonie

 

Wie is boba?

Boba is een geestelijke gezondheidszorg instelling voor mensen met een psychisch probleem of psychiatrische stoornis. Ze richten zich op het begeleiding van mensen met een stoornis in het autistisch spectrum en werken veel samen met gemeenten, zorginstellingen, onderwijs, UWV en woningbouwcorporaties. Boba zit met twee vestigingen in het centrum van Dordrecht.

Wij hebben veel telefonisch contact met onze cliënten, collega’s en ook de instellingen waarmee we samenwerken. "Daarom is het ook een noodzakelijk dat wij altijd bereikbaar zijn", vertelt Rudy Palit van Boba. Boba heeft meer dan 100 werknemers en het grootste gedeelte daarvan werkt op onregelmatige tijden, op verschillende vestigingen of zelfs buiten de deur.

Boba Levensloopbegeleiding

Tredion bij Boba

Boba maakt daarom gebruik van vast-mobiel integratie (VAMO) omdat werknemers altijd en overal moeten kunnen werken en bereikbaar moeten zijn. Door dit op juiste manier in te richten geeft dit de mogelijkheid om te zien welke collega bereikbaar is en welke niet. Ook bellen medewerkers van Boba, ongeacht waar ze zijn, netjes naar buiten met het vaste nummer van Boba.

Dit werkt andersom precies hetzelfde. Medewerkers van Boba zijn ook bereikbaar op hun smartphone op het vaste nummer van Boba. Wanneer men niet werkt of bijvoorbeeld op vakantie is, worden binnenkomende oproepen naar kantoor geleid zodat cliënten van Boba altijd netjes te woord worden gestaan.

Rudy Palit vertelt: "We zijn al meer dan 10 jaar klant van Tredion op het gebied van ICT en Telecom". In die 10 jaar is ons bedrijf erg hard gegroeid en zijn onze wensen en eisen dus ook steeds veranderd. Tredion heeft hier altijd erg goed in meegedacht. Wij willen gewoon onze droom waarmaken en vrijuit kunnen ondernemen en daar helpt Tredion ons uitstekend mee!