U gebruikt een verouderde browser, Internet Explorer wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Wij adviseren het gebruik van Google Chrome.
Blog

Maak kennis met Sebastian

ICT Engineer Supportdesk

Misschien heb je hem al aan de telefoon gehad, Sebastian Jakobsen, één van onze nieuwe collega’s. Deze 22-jarige muziek en technologie fanaat, afkomstig uit Praag, werkt sinds augustus bij ons als ICT Engineer Supportdesk. Hoog tijd om eens kennis met hem te maken.

In augustus ben ik begonnen bij Tredion als ICT Engineer Supportdesk. Samen met mijn collega’s zet ik mezelf in om onze klanten te helpen door ze te woord te staan aan de telefoon en ze te helpen met hun probleem of wens op het gebied van ICT. Ik had het geluk om net nadat de eerste coronagolf een beetje begon af te zwakken te beginnen. Dit betekende dat ik de eerste twee maanden gewoon op de zaak kon zijn. Elke dag ging ik op de fiets vanuit Hardinxveld-Giessendam naar de Avelingen-West. Hierdoor heb ik mijn collega’s toch goed kunnen leren kennen, wat ik erg fijn vind omdat ik zelf veel waarde hecht aan socialiteit op de werkvloer. De sfeer en communicatie tussen collega’s is voor mij het belangrijkste bij een job. Dit heb ik zo toch goed kunnen ervaren! 

‘Mensen helpen is mijn grootste drive!’

Wat ik het leukste vind aan werken bij Tredion? Mensen, mensen en nogmaals mensen! Ik heb geweldige collega’s, het voelt als een hecht team. Iedereen is behulpzaam, begripvol, gezellig en heeft verstand van zaken. Dit maakt het een fijne plek om te werken, nieuwe dingen te leren en na het werk met collega’s bij te praten onder het genot van een biertjeVerder hebben we ook erg leuke en interessante klanten waar we de nieuwste technologie kunnen inzetten om klanten optimaal te helpen. En dit geeft mij energie, mensen helpen is mijn grootste drive! 

Next Level betekent voor mij…
Jezelf continu ontwikkelen, van kleine handige trucjes van collega’s tot aan certificaten en opleidingen. De wereld van ICT is constant in beweging en als je niet bij blijft kun je jezelf ook niet Next Level noemen. Dit betekent voor mij dat ik altijd dat stapje extra zet voor de klant! 

Wil jij ook eens kennismaken met de enthousiaste Sebastian?  

Meer weten over dit artikel?

Maak kennis met Sebastian Jakobsen,
hij vertelt je er graag meer over

ICT Engineer Supportdesk

Stuur een mail

Wij werken o.a. samen met deze partners: