U gebruikt een verouderde browser, Internet Explorer wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Wij adviseren het gebruik van Google Chrome.
Blog

Maak kennis met Jim

ICT Engineer Supportdesk

Misschien heb je al hem al aan de telefoon gehad: Jim Bergers, één van onze nieuwe Tredionners. Deze 23-jarige uit Zwijndrecht werkt sinds augustus afgelopen jaar bij ons als ICT Engineer Supportdesk. Hoog tijd om eens kennis met hem te maken.

In augustus ben ik begonnen bij Tredion als ICT Engineer Supportdesk. Wij noemen het intern ook wel systeem beheer online (SBO). In mijn functie ben ik het eerste aanspreekpunt voor gebruikers als er technische vragen zijn of als er ondersteuning nodig is met betrekking tot IT-vraagstukken. Binnen ons team ben ik niet alleen bezig met het beantwoorden en oplossen van vragen, maar ook met het proactief beheer om ervoor te zorgen dat het systeem van de klant optimaal blijft werken.

Een bijzondere start

Starten in deze tijd maakte het voor mij nog wel wat spannender, ook omdat ik nog bezig ben met het afronden van mijn opleiding. Dat loopt nu natuurlijk ook anders. Gelukkig werd ik met open armen ontvangen bij Tredion, waar al mijn collega’s klaarstaan om te helpen. Zo werd ik in het begin fijn ingewerkt en kan ik ook nu met al mijn vragen terecht bij mijn collega’s. Ik kan zeker zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt en ben dan ook blij dat ik binnen dit ontzettend leuke team kan en mag werken!

‘Wat werken bij Tredion voor mij leuk maakt is de waardering die je krijgt van klanten die je verder helpt.’

Wat werken bij Tredion voor mij leuk maakt is de waardering die je krijgt van klanten die je verder helpt. Ook vind ik het leuk dat elk belletje dat binnenkomt weer een nieuw vraagstuk is, waardoor je toch heel divers bezig bent gedurende de dag. Binnen Tredion vind ik de gedrevenheid van de collega’s geweldig, iedereen staat klaar om je te helpen. En iedereen staat open om meer te leren en kennis te delen binnen (en buiten) de organisatie.

Next Level betekent voor mij…

Het verder meedenken met de klanten, zodat we samen kunnen zorgen dat zij klaar zijn voor de toekomst. Zeker in deze tijd, waarin veel mensen thuiswerken, is het belangrijk dat de klant veilig en efficiënt te werk kan gaan.

Meer weten over dit artikel?

Maak kennis met Jim Bergers,
hij vertelt je er graag meer over

ICT Engineer Supportdesk

Stuur een mail

Relevante artikelen

Wij werken o.a. samen met deze partners: