U gebruikt een verouderde browser, Internet Explorer wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Wij adviseren het gebruik van Google Chrome.
Tip

Horecaondernemers opgelet! Zo kunnen jouw klanten zelf hun contactgegevens registreren.

Sinds 10 Augustus moeten horecaondernemers hun klanten vragen naar hun contactgegevens voor bron- en contactonderzoek zodat bij een besmetting met COVID-19 de GGD sneller en makkelijker te werk kan gaan. Diverse varianten heb ik al voorbij zien komen, maar het komt er vaak op neer dat er een papier bij de entree ligt waarop de namen, contactgegevens en zitplaatsen bijgehouden worden. Idealiter vult de gastheer of gastvrouw deze lijst in maar ik heb al varianten gezien waarbij de klanten 1 voor 1 (met dezelfde pen) braaf zelf hun contactgegevens invullen.

Nu wil je dat invullen met dezelfde pen natuurlijk voorkomen, daarnaast is het ook maar hopen dat er geen glas drinken over het papier heen gaat en dat alle velletjes netjes ergens bewaard worden. Maar het kan ook anders; zou het niet ontzettend handig zijn als jouw klanten zelf de registratie kunnen doen via hun smartphone? Lekker ongedwongen, zonder een rij achter hen met andere klanten, aan hun tafeltje en als het even kan onder het genot van een lekker koud biertje! (of een ander drankje natuurlijk :-))

Scan onderstaande QR code met de camera van jouw smartphone en open de link (of klik op de QR code) om erachter te komen hoe makkelijk dit eigenlijk kan.

Op iedere tafel plaats je een QR code met het tafelnummer en jouw klanten kunnen zelf de registratie doen. Wij zorgen dat de data veilig staat, er geen glas drinken over kan vallen, er dagelijks een back-up gemaakt wordt en dat de data na 14 dagen ook weer netjes verwijderd wordt.

 

Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op!

Ik wil hier meer over weten!

 

Meer weten over dit artikel?

Maak kennis met Roy de Bruijn,
hij vertelt je er graag meer over

Adviseur / ICT Strateeg

Stuur een mail

Relevante artikelen

Wij werken o.a. samen met deze partners: