Geautomatiseerde e-mailhandtekening
Moderne werkplek

Geautomatiseerde e-mailhandtekening

De e-mailhandtekening professioneel en centraal beheren voor jouw onderneming? Bekijk onze Next Level automatische handtekening oplossing voor e-mail.

afspraak maken neem contact op

Next Level e-mailhandtekening

Zodra je een e-mail getypt hebt wil je deze meteen kunnen versturen. En natuurlijk wil je iedere e-mail eindigen met een professionele e-mailhandtekening. Dat kan! Wij kunnen je helpen om de e-mailhandtekeningen voor jouw medewerkers te automatiseren. Zo heeft iedereen dezelfde gepersonaliseerde e-mailhandtekening, wel zo netjes.

Jouw automatische e-mailhandtekening

Professionele communicatie is voor elke organisatie van groot belang. Hoe communiceren jouw medewerkers met zakelijke contacten? Wordt de huisstijl van jouw organisatie consistent toegepast? Dit zijn vragen waar elke organisatie over nadenkt.

E-mail is hierbij een cruciaal onderdeel. Medewerkers sturen dagelijks meerdere e-mails naar diverse contacten. Met onze Exclaimer Cloud oplossing zorgen wij dat jouw medewerkers automatisch een Next Level e-mailhandtekening hebben, die volledig past bij jouw organisatie!

Professionele e-mailhandtekeningen voor alle medewerkers

Met de Exclaimer Cloud oplossing kan jouw organisatie gebruikmaken van professionele e-mailhandtekeningen die automatisch worden toegevoegd aan alle e-mailberichten uit Microsoft 365 (voorheen Office 365). Dit alles regelen wij voor je in de cloud. De gebruiker hoeft hier verder niks voor te doen, alles wordt automatisch ingesteld. Benieuwd hoe wij onze e-mailhandtekening hebben ingesteld? Bekijk hieronder twee voorbeelden.

Tredion e-mailhandtekening voorbeeld

E-mailhandtekening maken: hoe gaat het in z’n werk?

Wij kunnen bijvoorbeeld centraal instellen dat onder elke e-mail het bedrijfslogo en de contactgegevens van de medewerker worden weergegeven. En het makkelijke is; de gegevens kloppen altijd, want we voegen de contactgegevens namelijk toe vanuit het bestaande gebruikersbeheer.

Naast het logo en de contactgegevens is er natuurlijk nog veel meer mogelijk bij het ontwerpen van de e-mailhandtekeningen. Je kunt ook een banner onder de nieuwe e-mailhandtekening in Outlook plaatsen. Hier kun je bijvoorbeeld een marketinguiting plaatsen zoals een opkomend webinar, een nieuw blog of een nieuw product dat je wilt uitlichten.

Ook is het mogelijk om een start- en einddatum in te stellen voor een specifieke handtekening. Draai je bijvoorbeeld een marketingcampagne en maak je daarbij gebruik van een banner? Dan kun je de handtekening actief zetten in de periode dat deze campagne loopt. Handig, hé?

Om de e-mailhandtekening compleet te maken raden wij zeker aan om een portretfoto toe te voegen van jouw medewerkers. Dit geeft een persoonlijke touch aan elke e-mail die wordt verstuurd. Ook weten klanten en andere contacten direct met wie ze aan het e-mailen zijn. Het is toch leuk om een gezicht bij de naam te plaatsen!

Waarom kiezen voor een automatische e-mailhandtekening?

  • ✓

    E-mailhandtekeningen ontwerpen en centraal beheren voor de hele organisatie.

  • ✓

    Een professionele e-mailhandtekening vanaf elk apparaat.

  • ✓

    Voeg eenvoudig extra elementen toe. Je kunt social media iconen, foto’s, marketinguitingen, een disclaimer en afbeeldingen toevoegen.

  • ✓

    De huisstijl van jouw organisatie altijd consistent weergegeven onder elke e-mail.

  • ✓

    De gegevens kloppen altijd, omdat je de contactgegevens toevoegt uit het bestaande gebruikersbeheer (Active Directory).

  • ✓

    Pas de e-mailhandtekening eenvoudig aan voor verschillende afdelingen of personen.

Wil jij ook een Next Level e-mailhandtekening? Of kunnen we je op een andere manier helpen met jouw IT? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder!

Neem contact op

Next Level cases

Boek jouw vrijblijvende kennismaking!

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen met Next Level ICT? Plan dan een kennismakingsgesprek met één van onze gespecialiseerde ICT-adviseurs. Klik hier afspraak maken

Hier zijn we trots op:

Wat klanten over ons zeggen

IT moet ten dienste staan aan onze praktijk. Het moet mogelijkheden creëren om kwaliteit en efficiëntie te optimaliseren. Twee kernwaarden zijn daarbij van groot belang: veiligheid en betrouwbaarheid. Tredion is een betrokken partner die aantoont de hoge verwachtingen in ondersteuning waar te maken.

Peter van der Westerlaken | Hertoghs Advocaten

Na een zorgvuldige leveranciersselectie stak Tredion er met ‘kop en schouders’ bovenuit. Tredion had het beste verhaal, het best gefaseerde plan én een duidelijke prijs. De praktijk heeft die indruk alleen maar bevestigd: de implementatie van de nieuwe werkwijze werd vlot volgens plan gerealiseerd.

Hans van Willegen | B&T

Het grootste compliment is misschien wel dat onze medewerkers zich serieus genomen voelen door de mensen van Tredion! Er wordt geen drempel ervaren, omdat ze altijd terecht kunnen en altijd goed worden geholpen.

Linda Haak | Dichtbij Kinderopvang

We zijn al meer dan 10 jaar klant van Tredion. In die tijd zijn we hard gegroeid en zijn onze eisen veranderd. Tredion heeft hier altijd goed in meegedacht. Wij willen onze droom waarmaken en vrijuit kunnen ondernemen.

Rudy Palit | BOBA Autismegroep

Tredion heeft de aansluitingen verzorgd tijdens onze digitale verhuizing en alles werkt perfect. Het zijn fijne mensen om mee samen te werken. Jan van Wijgerden, Roy de Bruijn, en de monteurs ook. Ze denken altijd in oplossingen, dat is nu ook weer gebleken!

Peter Vet | All-Om

Tredion zorgt ervoor dat er op elke veerboot goede, gebruiksvriendelijke en veilige WiFi beschikbaar is. Het is fijn om ze over de vloer te hebben. Ze zijn altijd enthousiast en je merkt dat ze er veel verstand van hebben.

Johan Hania | Riveer

Het is fijn dat Tredion meedenkt om ons werkproces te verbeteren. Bovendien filteren ze voor ons alle mogelijke oplossingen en bepalen we samen welke technieken voor ons van waarde zijn. Zo kunnen we als bedrijf het verschil maken ten opzichte van de concurrentie.

Joep van den Broeke | Ciparo

De kracht van Tredion is dat problemen altijd snel worden opgelost. De mensen op de helpdesk zijn luisterend ingesteld: ze zijn geduldig en begripvol. Onze medewerkers hebben zelf contact met de helpdesk: hoe directer, hoe eerder opgelost!

Kees van Willigen | Munio

Tredion is een partner die meedenkt met onze ICT. Ze zijn een sparringpartner, maar geven ook antwoord op specifieke vragen. Ze schakelen goed tussen onze verschillende bedrijven, met verschillende vragen. Omdat ze goed blijven communiceren komen ze altijd met een oplossing.

Michel Deelen | I.D.E.A. Nederland/Energievolutie

Tredion reageert snel en kundig wanneer er zich problemen voordoen. Ongeacht ‘kantoortijden’! Ze zijn flexibel en ze denken mee op strategisch ICT-niveau. Daarnaast informeren ze ons voortdurend over ontwikkelingen op ICT-gebied die voor ons van toepassing kunnen zijn.

Mark Versteegh | MVIE Audiovisuele Techniek

Tredion is met ons een partnership aangegaan! De gedrevenheid, het enthousiasme en de continue bereidheid om met ons mee te denken is onderscheidend. Onze uitdagingen zijn hun uitdagingen.

Edward van der Meijden | Cantrijn

Wij werken o.a. samen met deze partners: