U gebruikt een verouderde browser, Internet Explorer wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Wij adviseren het gebruik van Google Chrome.

Op bezoek bij ‘SKV’

Lees hier over de uitdaging die Stichting Kinderopvang Vianen met Tredion aanging: processen optimaliseren met Next Level IT.

Stichting Kinderopvang Vianen in het kort

Bij Stichting Kinderopvang Vianen (SKV) draait het om één ding: zoveel mogelijk met de kinderen bezig zijn. Dat is wat ouders graag willen. En dat is waarvoor mensen in deze branche werken: het omgaan met de kinderen en hen zien groeien. Natuurlijk moet daaromheen van alles georganiseerd en geadministreerd worden. Dan is het fijn dat er technologie is waarmee dat zo eenvoudig mogelijk kan zodat het weinig tijd kost.

SKGDe uitdaging: Hoe richt ik een breed scala aan processen rond kinderopvang efficiënter, effectiever en veiliger in?

In het verleden had SKV een ICT-omgeving waarin de processen niet optimaal liepen, het kon efficiënter en effectiever. Dan kan je denken aan processen als het toelaten van bezoekers tot het pand tot het delen van documenten met collega’s. Daarnaast was van belang dat persoonlijke informatie over de kinderen in de systemen veilig is.

 

De oplossing: Met Sharepoint overtollige communicatie voorkomen, een inventieve helpdesk en beheer van devices op afstand.

Tredion is met haar ICT-oplossingen al jaren met kinderopvangbedrijven meegegroeid, nieuwe technologische mogelijkheden vormden steeds de basis voor hetgeen Tredion speciaal voor deze branche ontwikkelde. SKV is aangehaakt en maakt nu in de cloud o.a. gebruik van Sharepoint om de vele communicatie op een lager pitje te zetten: alles kan nu digitaal en iedereen kan zelf bij de nodige documenten, zonder dat er geprint of gemaild hoeft te worden.

Medewerkers van SKV kunnen de helpdesk van Tredion altijd benaderen voor vragen of als iets niet zou werken. Om die communicatie ook zo eenvoudig mogelijk te maken, wordt bijvoorbeeld gewerkt met kleuren voor kabels. Zonder ook maar iets van ICT te weten, kunnen instructies op afstand snel opgevolgd worden.

Met het oog op de efficiëntie en veiligheid heeft Tredion de iPads, waarop gegevens over de kinderen worden bijgehouden, in beheer genomen. Updates voor software worden op afstand uitgevoerd en als er een iPad verdwenen is, wordt de informatie daarop in een keer op afstand verwijderd. Stap voor stap zet SKV digitale technologie in om beter en efficiënter samen te werken.

 

Waarom Tredion als partner?

SKV koos voor Tredion vanwege de goede referenties van andere bedrijven in de kinderopvang. Inmiddels heeft SKV ook eigen ervaringen om enthousiast over te zijn. ‘Tredion is altijd bereikbaar om problemen geduldig op te lossen, ze staan altijd voor ons klaar, niet alleen als alles lekker loopt, ook als de omstandigheden lastig zijn.’ Mensen van Tredion merken dat gewaardeerd wordt dat ze altijd meedenken, oprecht geïnteresseerd zijn hoe het gaat en continu willen helpen om het nog beter te maken.

Wij werken o.a. samen met deze partners: