U gebruikt een verouderde browser, Internet Explorer wordt niet meer ondersteund door Microsoft. Wij adviseren het gebruik van Google Chrome.

Op bezoek bij Boers Crew Services

Volgens planning of stel op sprong, Boers Crew Services heeft aan Tredion een flexibele en betrouwbare partner voor jaren.

Boers Crew Services in het kort

Onze klant: Boers Crew Services

Boers Crew Services is in 1946 in Rotterdam opgericht. Ooit begonnen ze met één taxi die zeevarenden van Schiphol ophaalde en naar de haven van Rotterdam bracht. Inmiddels heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot specialist op het gebied van bemanning gerelateerde zaken. Hun kernactiviteit is het regisseren van bemanningswissels op zeeschepen in Nederland, Duitsland en België. 24 uur per dag en zeven dagen per week ontzorgen ze de klant met kennis van lokale immigratie wetgeving en maritime infrastructuur.

Klantcase Boers Crew Service

De vraag

Boers Crew Services heeft een jarenlange relatie met Tredion. Niels van de Grift is projectmanager bij Boers Crew Services en vertelt over twee recente ‘vragen’ die ze bij Tredion hebben neergelegd: “Wij zijn verhuisd naar een nieuw pand in Schiedam. Wij hebben Tredion gevraagd de ICT-verhuizing te verzorgen.”

“Daarnaast”, vervolgt Niels, “zijn we als gevolg van de coronapandemie samen met de KLM de maritieme wereld gaan ondersteunen bij het repatriëren van Chinese zeelieden die vastzaten over heel de wereld. Daarvoor hebben we op stel en sprong mensen uit de reisbranche aangenomen. Een concrete werkplek voor hen was wat ontbrak. Ook met die vraag hebben we Tredion benaderd!”

De oplossing

Niels: “Tredion heeft ons nieuwe pand volledig voorzien van alle ICT-benodigdheden, inclusief de moderne werkplek met Microsoft 365, telefonie en de server.” Niels vervolgt: “De andere uitdaging was groter. Wij hebben in sneltreinvaart een organisatie opgetuigd: het geeft een heel goed gevoel om mensen te helpen naar huis terug te keren! Maar het moet wel in praktijk worden gebracht.” Er was zowel hard- en software nodig. En fysieke werkplekken. Die waren snel gevonden in het lege pand waar Boers Crew Services later zijn intrede in zou nemen. Niels: “Tredion heeft – simpel gezegd – gezorgd dat er gewerkt kon worden in een ruimte die daar nog niet op was ingericht!” Laptops, telefonie en een 4G router voor een tijdelijke internetverbinding waren onze oplossingen.

Ervaring met Tredion

“Wij zijn tevreden over de dienstverlening van Tredion”, zegt Niels. Dan heb ik het over de betrouwbaarheid, de continuïteit en de goede ondersteuning. De voorbereiding van onze verhuizing was prima. En de flexibiliteit bij het op stel en sprong inrichten van de ‘nood-werkplekken’ was Next Level!” Tot slot: “Je weet wat je aan ze hebt!”

Meer cases?

Wij werken o.a. samen met deze partners: